وبسایت مرکزی مکتب عرفان کیهانی حلقه

محمدعلی طاهری

Desert sunset with a large balance scale; left flag reads 'Ashura', with a man facing a framed Persian text, foreground includes a lantern, open book, beads, bread and a glass of water.

روز عاشورا فرصتی برای بازنگری در خود و روز حساب و کتاب عملکردها

به نام خدا

با سلام و نثار دعای خیر

بدینوسیله روز عاشورا که فرصتی برای بازنگری در خود است و روز حساب و کتاب عملکردها در قبال طرفداری از جبهه‌های حق و باطل، روز نگاه کردن به لقمه‌‌هایی که به سر سفره خود می بریم، روز نگاه به مصلحت طلبی‌ها، خدمت‎ها و خیانت‌ها، قدرشناسی‌ها و نمک نشناسی‌ها و در یک کلام، روز ارزیابی خویشتن را مغتنم می شماریم و با خود به خلوت چنین محکمه پنهانی می نشینیم.

سالروز شهادت امام حسین(ع)، الگوی آزادگی، حق طلبی و ظلم ستیزی را به تمامی پیروان آن حضرت و همه طرفداران حق و حقیقت و همه ظلم ستیزان و آزادگان تسلیت عرض می کنم.

با امید به شناخت، فهم و درک درس‌های عاشورا و عمل به آن.

بنیانگذار مکتب عرفان کیهانی حلقه و بنیانگذار سازمان صلح طاهری: محمد علی طاهری

تورنتو: 24-06-2026 میلادی مصادف با 03-04-1405 خورشیدی

اشتراک در
اطلاع دهید

198 Comments
قدیمی ترین
جدیدترین
Sogand
4 hours ago

استاد طاهری عزیز، استاد عشق ❤️
بی‌نهایت سپاسگزارم از شما و تمام زحماتتان 🙏✨»

آخرین ویرایش 4 hours ago توسط Sogand
زهره
4 hours ago

سلام و درود خدمت استاد عزیزتر از جانم . ممنون و سپاس فراوان بابت پیام ارزشمند شما در مورد روز عاشورا. عاشورا. به حق که شما الگوی حق طلبی و ظلم ستیزی هستید استاد جان . قدردان وجود ارزشمند شما هستم و دستبوستون هستم . طلب خیر در ذهن جمعی

نسرین
4 hours ago

درود بیکران بر استاد بزرگوار. سپاس از راهنمایی های نجات بخشتان استاد جان. شما همواره الگوی ایثار و حق طلبی برای ما بوده و هستید. امید که به کمک آموزه های نابتان نجات یابیم . نجات جمعی با راهنمایی های راهگشای تان❤️

عاطفه
4 hours ago

استاد جان از اینکه از هر فرصتی استفاده می کنید تا تلنگری بر ما بزنید و بیدارمان کنید سپاسگزاریم طلب خیر

نسرین
4 hours ago

استاد بزرگوارم حق و حقیقت را شما به ما آموختید باشد که همیشه جانب حق باشیم و در محضرتان سرمان را بالا بگیریم.

سیما
4 hours ago

سلام و درود استاد بزرگوار با سپاس از شما
شما بزرگترین الگوی حق طلبی و ظلم ستیزی هستید
و بسیار سپاسگزارم برای پیام ارزشمندی که به ما دادید

Parvin
3 hours ago

هر روز عاشوراست، که باید در خود بازنگری کنیم عملکردهایمان را در قبال طرفداری از جبهه‌های حق و باطل بسنجیم. سپاس استاد جان که حکمت را بطور عملی به ما می آموزید.

آیدا
3 hours ago

استاد عزیزتر از جان با تمام و.جودم در محضرالهی و حضرتعالی که آیینه تمام قد آن هستید شهادت میدم که شما مصداق عینی درس کربلا هستید و هیچکسی بزیبایی شما تصویری باین زیبایی را از ظلم ستیزی و حق طلبی از قیام امام حسین ع برای رهپویان مسیر کمال به تصویر نکشیده است / ما را با عاشقانه ها این حماسه چنان مواجه ساختید که فرقی بین آن روز امام حسین ع و امروز حضور حضرتعالی در صحنه هستی نیست . السلام علیک یا اباعبدالله….

غلامحسین
3 hours ago

استاد بی همتا معرفت حرکت مردان بزرگ تاریخ را از شما آموختیم درود خدا بر شما ❤️❤️❤️

Samaneh
3 hours ago

با نهایت سپاس و احترام از استاد گرامی که با بیان ژرف و روشن خود، فلسفه عاشورا را برای ما گشودند و ما را از ظواهر به باطن این حماسه عظیم رهنمون ساختند.❤️
چه نیکوست که از این مدرسه جاودان، درس زندگی بیاموزیم و حقیقت عاشورا را در رفتار، اندیشه و انتخاب‌های خویش جاری سازیم.

میمنت رکسانا حاجی زاده
3 hours ago

مدیون تان هستیم استاد عالیقدر تا ابد❤️✨️❤️✨️❤️✨️❤️✨️

Amin
3 hours ago

عرض ادب و احترام خدمت استاد عزیز .
بینهایت سپاسگزار شما هستیم که ما را از خواب غفلت بیدار کردید 🙏🙏🙏

مریم
3 hours ago

درود بر سرور و سالار آزادگان،شهید زنده استاد گرانقدرم

میمنت رکسانا حاجی زاده
3 hours ago

بی‌نظیر هستید و بی‌مثال استاد اعظم بشریت😍❤️✨️❤️✨️استاد محمدعلی طاهری❤️✨️❤️✨️❤️✨️❤️✨️

Sara
3 hours ago

استاد جان،پدر بزرگوار شما به ما درس آزادگی،ظلم ستیزی آموختید و حسین زمانه شما هستید دست بوس و پا بوس هستیم🌹🌹🌹🌹

شاگرد
3 hours ago

سپاس و طلب خیر استاد جان. شما و آموزه های گرانقدرتان، ظلم ستیزی را به ما آموختید.

کوثر
3 hours ago

باسلام و درود فراوان خداقوت بسیار ممنونیم از استاد گرانقدر حسین زمانمان طلب خیر برای ارتقای سطح کیفی انسان ها 🙏

Amene HekmatMaram
3 hours ago

بسیار عالی و روشنی بخش

ایسان ط
3 hours ago

با سپاس فراوان استاد گرامی به لطف شما و با باز کردن درهای درک فلسفه و درس اس آیین دینمان در عمل متدین تر شدیم به واسطه آموزه ها.

صفورا
3 hours ago

بامید شناخت،فهم و درک درس های عاشورا و عمل به آن
این درس بزرگ در ذهن جمعی بشر

ناهید
3 hours ago

طلب معرفت ودرک اموزه های استاد بزرگواروگرانقدرد ذهن جمعی🙏🙏💖💖

شاگرد استاد طاهری
3 hours ago

طلب خیر برای استاد عزیزم بزرگ مرد ظلم ستیز و حق طلب

سیما
3 hours ago

قربونتون برم استاد که کلامتون همیشه آبی رو آتیش وجودمه❤️

رضا
3 hours ago

هر کلامتان‌گوهری است ناب استاد بزرگوار

الهه
3 hours ago

با امید به شناخت، فهم و درک درس‌های عاشورا و عمل به آن.🤲🏻

فهیمه
3 hours ago

طلب خیر 🙏🌹

Zahra f
3 hours ago

ای جان و دلم سپاس استاد بزرگوارم که در هر مناسبتی فلسفه موضوع رو برامون باز میکنین ❤️

استاد جان زبان قاصر است از تشکر و سپاس از این همه بزرگواری و لطف شما نسبت به بشریت😍❤️

Roya mohammadi
3 hours ago

درود بر حسین زمان ، استاد محمدعلی طاهری عزیزتر از جان
با امید به شناخت،فهم و درک درس‌های عاشورا و عمل به آن
استاد جان قدردانتونیم
🙏🌿

زهرا ابریشمی
3 hours ago

شهید زنده شمایید استاد جان
گواهی به حق با گذشتن از جان

طیبه غفاری
3 hours ago

استاد طاهری جانمان
از زمانی که وارد مکتب عرفان کیهانی حلقه شدیم بدون درک ها و درسهای شما لحظه ای را سپری نمیکنیم. و راه و مسیر امام حسین نمایان شده.

Saideh
3 hours ago

سپاس بیکران از استاد عشق و معرفت ، با آموزهای ناب شما آموختیم .

حسن محمودی
3 hours ago

الهی قربونتون برم حسین زمانه ما ای شهید زنده زمان ای که چون شمایی نیست و دیگر نخواهد آمد

بابک
3 hours ago

استاد طاهری عزیز شما ناب‌ترین اسوه ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی در همه اعصار هستید ،ارزو میکنم حقیقتا روزی لیاقت شاگردی و رهروی در مکتب جنابعالی را داشته باشم❤️

V_rad
3 hours ago

حق طلبی و ظلم ستیز شما استاد جان اگر نگوییم همچون حسین (ع) هست اما قطعا کم از ایشون نیست،شما الگوی ظلم ستیری و حق طلبی،ایستادگی و مقاومت و بهترین مبارز حق و حقیقت در این عصر هستین،امید که ما لایق شاگردی شما باشیم و در عمل به درسی که از شما آموختیم پایند و سربلند باشیم،ارادتمندیم استاد جان🙏🏻❤️

وحید
3 hours ago

درود خدا بر پیامبرش
استاد عزیز بسیار از شما ممنونیم و انشاالله همواره بتونیم همراهتون باشیم.

طیبه غفاری
3 hours ago

درک بیشتر و آشکار شدن مسیر حق طلبی و ظلم ستیزی چه در زندگی فردی و چه اجتماعی و روح جمعی را میطلبیم

مسیح
3 hours ago

عاشورایی که در تمام هستی برپاست مارا در عصری که حسین زمانمان هل من ناصر ینصرنی را به گوشمان می‌رساند و ماهم در آرزوی ثابت قدم ماندن در مسیرتان به ندایتان با عشق پاسخ می‌دهیم، الهی یاریمان کن همراه #استاد_محمدعلی_طاهری و یارشان باشیم
#عرفان_کیهانی_حلقه

م عباسی
3 hours ago

سلام و ارادت خدمت استاد طاهری عزیز
انشالله حق طلب باشیم و طبق فرمایش شما خود ارزیابی جز لاینفک زندگیمان بشود

صنم
3 hours ago

سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز و بزرگوار. استاد جان شما مقاله آیینه عاشورا رو سالها پیش دادید و چقدر زیبا توصیف کردید. استاد نازنین شما الگوی حق طلبی و ظلم ستیزی هستید. بی نهایت ممنون شما بزرگوار هستیم و قدردان وجود مبارکتان و سپاسگزار از پیام با ارزش و گرانبهاتون

بهارین عسکریه
3 hours ago

استاد جانم در کلاس شما و با شما حق طلبی و ظلم ستیزی رو یاد گرفتم، به خود ایی اتفاق افتاد و مفهوم ظلم و … روشن شد برام. تا همیشه قدردان و مدافع حق معلوم و آشکار شما هستم و از شما در برابر معاندینتان دفاع خواهم کرد

زهرا طاهری
پاسخ دادن به  بهارین عسکریه
2 hours ago

❤️❤️❤️

طیبه غفاری
3 hours ago

امیدواریم روز عاشورا روز زنده شدن دلها و جان‌ها باشد. سپاس گزار استاد محمدعلی طاهری هستیم.

محبوبه فقیه
3 hours ago

سلام و درود
استاد بزرگوار و والامقام بی‌نهایت سپاسگزاریم از حضرتعالی که معرفت و فلسفه ادیان و بخصوص مذاهب دینی را برایمان باز کردید

نسترن بقایی
3 hours ago

با وجود استاد عزیزمان هر روزمان عاشوراست و هر ثانیه ما الست ماست

فاطمه نادی
3 hours ago

سلام و درود خدمت استاد گرانقدر ناجی بشریت سپاس بیکران از پیام ارزشمند شما استاد محمدعلی طاهری عزیز بزرگمرد تاریخ

Mahdi Azimi
3 hours ago

به امید درک درس‌های عاشورا ❤️
سپاسگرارتان هستیم❤️

پروانه اسلامی
3 hours ago

سپاس بی کران از استاد عشق ومعرفت

ویدا
3 hours ago

درود و سپاس بر ناب ترین ظلم ستیز ، استاد محمد علی طاهری 👏🙏🌹👏🙏🌹

negin
3 hours ago

درود خدمت استاد عزیزمان ،امیدوارم با دعاهای خیر شما در جبهه حق و حقیقت قدم برداریم ،طلب خیر برای درک ظلم ستیزی و حق طلبی🙏🙏🙏💕💕💕💕💕

FARAH FALAH AZAD
3 hours ago

استاد طاهری بسیار عزیز درود بر شما بزرگترین معلم تاریخ بشریت سپاس بیکران از زحمات شبانه روزی بی نهایت ارزشمند و بی نظیرتان

Neda
3 hours ago

استاد گرانقدر، حقیقتا اعتراف میکنم که با خواندن این اطلاعیه ها، در عین حالی که از خواندن و شنیدن کلام و پیام الهی شما بسیار خرسند میشوم، اما واقعا وقتی پای حسابرسی و بررسی عملکردم می‌شود فقط احساس خجالت و شرمساری میکنم و از اینکه بعنوان شاگرد این مکتب الهی نتوانستم عملکردی ظلم ستیزانه و حق طلبانه داشته باشم و نتوانستم دست از مصلحت طلبی ها و عافیت طلبی هایم بکشم حالم بد می‌شود و تنها از خدا میخوام که بتونم مانند شاگردی لایق و امانتدار در این مسیر الهی باشم و به آموزه هایتان عمل کنم. دعایمان کنید.

Neda
پاسخ دادن به  Neda
3 hours ago

و فقط این را می‌دانم که با وجود همه کم کاریها، بسیار سعادتمندیم که توفیق شاگردی شما یگانه استاد بی همتا نصیبمان شده و امید دارم که بالاخره با کمک آموزه های ناب الهی شما ما هم نجات پیدا می‌کنیم و آنوقت می‌توانیم اسم معرفت پژوه را روی خود بگذاریم. بینهایت دوستتان داریم استاد بزرگوار و تا ابد قدردان و مدیون آموزه های ناب حضرتعالی هستیم. السلام علیک ای صالحترین انسان روی زمین. ❤️❤️❤️

198
0
نظرات شما را دوست دارم، لطفا نظر دهید.x